Úvodní stránka › Fóra › Vaše sítě .nt3 › Všeobecná diskuse o sítích
Označeno štítky: KV Vary DPKV
- Toto téma obsahuje celkem 310 odpovědí. Do diskuze (11 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel T_D a poslední změna proběhla před 8 měsíci a 3 týdny.
-
AutorPříspěvky
-
18 června, 2020 v 16.55 #6425Matej78Účastník
Ach, jasné, ešte som zabudol dopísať, že kvoli tej výluke (elektrifikácia trate), bude úsek Střelice – Heršpice (Hlavák) jednokoľajný.
18 června, 2020 v 21.05 #6426Pan Nikdo 0.ModerátorK tomuhle asi moc nenapíšu. Nikdy jsem nedělal žádný vlak nebo regionální bus. Vždycky pouze městský provoz. Ten mám rád, je to super systém. Ty další provozy…tam jsem si ještě nenašel něco, co by mě na tom bavilo.
Co se týče souběhu více linek: jo, prostě při souběhu si jeden prostě říká o takovéhle problémy. JŘ tady v Brně mi vůbec na spoustě míst přijdou zcestné.
Na druhou stranu, v tomhle úseku nejde mít jedinou častou linku, protože je každou chvíli potřeba nějakou odbourat a poslat jinam.
A i proto ve své BAHN verzi Brna, jestli se k tomu někdy dostanu, udělám to, co tu už mělo být. Budou koleje přes Slovaňák. Na Skácelové a Husitské budou Ačkový křížení, Slovaňák bude možno použít jako smyčku z obou směrů, i když jí tak v regulérním provozu používat nebudu. Bude tam linka, co pojede z KPN právě tudy na Skácelovu a pak do centra. A pak bude ta, co pojede z Medlánek, protože trať přeci protáhneme, že ano, zase touhle spojkou, na Husitskou a do centra. Obě budou jezdit po 10 minutách.
Přemýšlel jsem, že bych na Skácelovu dal Xkové křížení a jel s něčím až na Přívrat, jenže pak pak s tím? Nejde nikam, všechny ty silnice odtam nejsou dostatečně široké na koleje. Rád bych po stávající trase 44/84, ale to nejde. Nebo pak po 34/36 do centra. Opět, ne. Úzké. A zbývající varianty jsou pro mě nechutně neatraktivní.A vlastně, když už se tu bavíme o sítích…teoreticky bych mohl strávit den nad daním dohromady kolejovou síť pro Brno, byla by to jen mapa, obrázek, s neskutečně velkým rozlišením, protože potřebuji velkou oblast detailně. Tohle je základní mapa, kterou vždy vytvářím před stavbou sítě.
Moje vize pro Brno je radikální. 🙂19 června, 2020 v 10.58 #6427Matej78ÚčastníkOčakával som, že práve ty mi podáš nejakú sofistikovanú odpoveď k určovaniu JD. 😀
Samozrejme, príklad KPN – Lesná bol extrémnejší ale dosť funkčný pre pochopenie problému.
A btw.: netvrdím, že JŘ v Brne sú švajčiarska skrina ale rozhodne majú čo ponúknuť. A L44/88 mali byť trolejbusové.
19 června, 2020 v 13.11 #6428Pan Nikdo 0.ModerátorTak to se omlouvám, že zklamu. Tohle jde doopravdy mimo mně. Já dělám s linkama, co jezdí co 5 minut, ne jednou za hodinu.
Tady je spousta věcí, co by měla být jinak. 25 a 26 by měly být 20 a 21. Výhradně dvoukloubáky. 67 by měla být 22, výhradně kloubáky, a jak číslo napovídá, trolejbus.
44/84 maj být 40A a 40B, co 5 minut, výhradně kloubáky. 31 a 33 mají být 23 a 24, výhradně kloubáky. Linky jedoucí mimo zónu 101 mají mít číslo vyšší jak 99. Modřice mají být v zóně 101. Noční linky nebudou mít „N“ na začátku jejich názvu. Linky čísel 0 až 99 jsou vyhrazené pro pohyb v zónách 100 a 101.
…a mohu pokračovat.19 června, 2020 v 23.31 #6429Michal90SprávceOmlouvám se, že můj příspěvek bude mít nulovou informační hodnotu. Jen si už nejsem jistý jestli ještě jsme v diskusi o bahních sítích nebo v diskusi o Brnu. Budu se muset pustit do zevrubného studia brněnské dopravy. 😀
19 června, 2020 v 23.50 #6430Pan Nikdo 0.ModerátorNo, je pravda, že tu mluvíme o jiných věcech, ale to Brno má něco společného se sítěmi. Víš co, linky apod.
22 června, 2020 v 13.44 #6431Matej78ÚčastníkAno, tiez som z toho nechcel urobit nejaky klub brnologov ale kedze minimalne traja aktivni prispievatelia evidentne ziju v Brne, tak mi pride ako velmi uzitocne, ked si to vysvetlujeme na konkretnom priklade.
24 června, 2020 v 18.46 #6432Pan Nikdo 0.ModerátorJá to Brno zmiňuju právě kvůli tomu, že „ho žiju“ a situace v téhle oblasti mě bohužel ovlivňuje a motivuje na pořízení si kola/auta nebo stěhování se do jiné části.
A tak mě napadlo, jak by takovou situaci řešil někdo jiný.4 září, 2020 v 8.37 #6445b1ÚčastníkJedno video z aktuální verze sítě Petrov
16 září, 2020 v 14.26 #6446T_DÚčastníkJako vždy pěkné 🙂 Zaujaly mě ty jazykové mutace „Hlavní nádraží“, „Hauptbahnhof“ atd. v cílech autobusu. Toho přeskakování se dá docílit jak?
“Život je soubor průserů přicházejících náhodně po sobě.”
17 září, 2020 v 19.46 #6447b1ÚčastníkÚpravy > Cíle…
případně
Nápověda > Seznam cílů…
když klikneš na „Upravit cíl“, tak můžeš zadat až 3 alternativní názvy, které pak vzájemně „přeblikávají“
1 října, 2020 v 11.01 #6448b1ÚčastníkNějaké tipy na další videa?
Mám v plánu například videa z jízd autobusů, které konají jízdy na více linkách, a že jich v mé síti je.
Také mám v plánu video z prodloužené trasy linky 3 se soupravou vozů T2 v zoom4.
6 října, 2020 v 17.58 #6449T_DÚčastník9 února, 2021 v 13.31 #6459b1ÚčastníkVítejte zpátky.
A než to třeba zase za chvíli vypadne, tak chci sdílet svůj kanál, kam zpravidla jednou týdně přidávám nová videa z BAHNu:
10 dubna, 2021 v 0.23 #6491ZXS.91ÚčastníkJsem se zas do něčeho pustil… 😀
-
AutorPříspěvky
- Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Poslední komentáře