Všeobecná diskuse o sítích

Úvodní stránka Fóra Vaše sítě .nt3 Všeobecná diskuse o sítích

Označeno štítky: 

  • Toto téma obsahuje celkem 310 odpovědí. Do diskuze (11 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Avatar photoT_D a poslední změna proběhla před 8 měsíci a 3 týdny.
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 286. až 300. (celkem z 311)
  • Autor
    Příspěvky
  • #6425
    Matej78
    Účastník

    Ach, jasné, ešte som zabudol dopísať, že kvoli tej výluke (elektrifikácia trate), bude úsek Střelice – Heršpice (Hlavák) jednokoľajný.

    #6426
    Avatar photoPan Nikdo 0.
    Moderátor

    K tomuhle asi moc nenapíšu. Nikdy jsem nedělal žádný vlak nebo regionální bus. Vždycky pouze městský provoz. Ten mám rád, je to super systém. Ty další provozy…tam jsem si ještě nenašel něco, co by mě na tom bavilo.

    Co se týče souběhu více linek: jo, prostě při souběhu si jeden prostě říká o takovéhle problémy. JŘ tady v Brně mi vůbec na spoustě míst přijdou zcestné.
    Na druhou stranu, v tomhle úseku nejde mít jedinou častou linku, protože je každou chvíli potřeba nějakou odbourat a poslat jinam.
    A i proto ve své BAHN verzi Brna, jestli se k tomu někdy dostanu, udělám to, co tu už mělo být. Budou koleje přes Slovaňák. Na Skácelové a Husitské budou Ačkový křížení, Slovaňák bude možno použít jako smyčku z obou směrů, i když jí tak v regulérním provozu používat nebudu. Bude tam linka, co pojede z KPN právě tudy na Skácelovu a pak do centra. A pak bude ta, co pojede z Medlánek, protože trať přeci protáhneme, že ano, zase touhle spojkou, na Husitskou a do centra. Obě budou jezdit po 10 minutách.
    Přemýšlel jsem, že bych na Skácelovu dal Xkové křížení a jel s něčím až na Přívrat, jenže pak pak s tím? Nejde nikam, všechny ty silnice odtam nejsou dostatečně široké na koleje. Rád bych po stávající trase 44/84, ale to nejde. Nebo pak po 34/36 do centra. Opět, ne. Úzké. A zbývající varianty jsou pro mě nechutně neatraktivní.

    A vlastně, když už se tu bavíme o sítích…teoreticky bych mohl strávit den nad daním dohromady kolejovou síť pro Brno, byla by to jen mapa, obrázek, s neskutečně velkým rozlišením, protože potřebuji velkou oblast detailně. Tohle je základní mapa, kterou vždy vytvářím před stavbou sítě.
    Moje vize pro Brno je radikální. 🙂

    #6427
    Matej78
    Účastník

    Očakával som, že práve ty mi podáš nejakú sofistikovanú odpoveď k určovaniu JD. 😀

     

    Samozrejme, príklad KPN – Lesná bol extrémnejší ale dosť funkčný pre pochopenie problému.

    A btw.: netvrdím, že JŘ v Brne sú švajčiarska skrina ale rozhodne majú čo ponúknuť. A L44/88 mali byť trolejbusové.

     

    #6428
    Avatar photoPan Nikdo 0.
    Moderátor

    Tak to se omlouvám, že zklamu. Tohle jde doopravdy mimo mně. Já dělám s linkama, co jezdí co 5 minut, ne jednou za hodinu.

    Tady je spousta věcí, co by měla být jinak. 25 a 26 by měly být 20 a 21. Výhradně dvoukloubáky. 67 by měla být 22, výhradně kloubáky, a jak číslo napovídá, trolejbus.
    44/84 maj být 40A a 40B, co 5 minut, výhradně kloubáky. 31 a 33 mají být 23 a 24, výhradně kloubáky. Linky jedoucí mimo zónu 101 mají mít číslo vyšší jak 99. Modřice mají být v zóně 101. Noční linky nebudou mít „N“ na začátku jejich názvu. Linky čísel 0 až 99 jsou vyhrazené pro pohyb v zónách 100 a 101.
    …a mohu pokračovat.

    #6429
    Michal90
    Správce

    Omlouvám se, že můj příspěvek bude mít nulovou informační hodnotu. Jen si už nejsem jistý jestli ještě jsme v diskusi o bahních sítích nebo v diskusi o Brnu. Budu se muset pustit do zevrubného studia brněnské dopravy. 😀

    #6430
    Avatar photoPan Nikdo 0.
    Moderátor

    No, je pravda, že tu mluvíme o jiných věcech, ale to Brno má něco společného se sítěmi. Víš co, linky apod.

    #6431
    Matej78
    Účastník

    Ano, tiez som z toho nechcel urobit nejaky klub brnologov ale kedze minimalne traja aktivni prispievatelia evidentne ziju v Brne, tak mi pride ako velmi uzitocne, ked si to vysvetlujeme na konkretnom priklade.

    #6432
    Avatar photoPan Nikdo 0.
    Moderátor

    Já to Brno zmiňuju právě kvůli tomu, že „ho žiju“ a situace v téhle oblasti mě bohužel ovlivňuje a motivuje na pořízení si kola/auta nebo stěhování se do jiné části.
    A tak mě napadlo, jak by takovou situaci řešil někdo jiný.

    #6445
    Avatar photob1
    Účastník
    #6446
    Avatar photoT_D
    Účastník

    Jako vždy pěkné 🙂 Zaujaly mě ty jazykové mutace „Hlavní nádraží“, „Hauptbahnhof“ atd. v cílech autobusu. Toho přeskakování se dá docílit jak?

    “Život je soubor průserů přicházejících náhodně po sobě.”

    #6447
    Avatar photob1
    Účastník

    Úpravy > Cíle…

    případně

    Nápověda > Seznam cílů…

    když klikneš na „Upravit cíl“, tak můžeš zadat až 3 alternativní názvy, které pak vzájemně „přeblikávají“

    #6448
    Avatar photob1
    Účastník

    Nějaké tipy na další videa?

    Mám v plánu například videa z jízd autobusů, které konají jízdy na více linkách, a že jich v mé síti je.

    Také mám v plánu video z prodloužené trasy linky 3 se soupravou vozů T2 v zoom4.

    #6449
    Avatar photoT_D
    Účastník

    b1: díky, s těmi názvy to vyzkouším.

     

    U mě se modelování trochu zvrhlo (viz obrázek) – 361.1 ZSSK, ČD Vectron a DB vozy v Barceloně.

     

    • Odpověď byla upravena před 4 roky uživatelem Avatar photoT_D.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    “Život je soubor průserů přicházejících náhodně po sobě.”

    #6459
    Avatar photob1
    Účastník

    Vítejte zpátky.

    A než to třeba zase za chvíli vypadne, tak chci sdílet svůj kanál, kam zpravidla jednou týdně přidávám nová videa z BAHNu:

    https://www.youtube.com/channel/UCLTBSurJOS2Vr65r1DPvsHg

    #6491
    ZXS.91
    Účastník

    Jsem se zas do něčeho pustil… 😀

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 286. až 300. (celkem z 311)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.