Úvodní stránka › Fóra › Vaše sítě .nt3 › Všeobecná diskuse o sítích
Označeno štítky: KV Vary DPKV
- Toto téma obsahuje celkem 310 odpovědí. Do diskuze (11 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel T_D a poslední změna proběhla před 8 měsíci a 1 týdnem.
-
AutorPříspěvky
-
23 ledna, 2018 v 16.42 #6193ZXS.91Účastník
Paráda, díky moc!
Jak jsem psal, hledám inspiraci 🙂 v další síti bych rád měl i autobusový provoz, tak mě zajímalo, jak to kdo udělal23 ledna, 2018 v 18.47 #6194Michal90SprávceZXS.91:
Není zač. Autobusy jsou jenom v té síti 4 a i tam jen tak trochu. Ale na druhou stranu v autobusech nevidím nic složitého.
Pokud chceš, můžu sem dát i další dlouhodobě (cca 5 let) rozpracovanou síť. Tam už mám autobusy trochu komplikovaněji řešené.25 ledna, 2018 v 17.09 #6195ZXS.91ÚčastníkZa mě klidně ano, to spíš, jestli chceš ty 🙂
29 ledna, 2018 v 12.20 #6196Michal90SprávceNechci sem dávat nefungující síť, po poslední úpravě před cca rokem, tam zbyly nějaké problémy. Snad to někdy brzo vyřeším a dám sem. Aspoň mám motivaci.
8 února, 2018 v 14.16 #6197ZXS.91ÚčastníkPrima, těším se 🙂
14 února, 2018 v 12.35 #6198Michal90SprávceZXS.91: Chvilku to potrvá, ale myslím na to (teda pracuju na tom).
15 dubna, 2018 v 13.35 #6208b1ÚčastníkAby řeč nestála, tak přidám aktuální plány mé sítě Petrov
Attachments:
You must be logged in to view attached files.19 dubna, 2018 v 19.48 #6211Pan Nikdo 0.ModerátorB1: Pěkné. Jak jde ofunkčňování provozu?
22 března, 2020 v 11.28 #6271b1ÚčastníkTěžce. Obzvlášť, když má člověk v excelu špatně zapsané jízdní doby, a pak se diví, proč to všechno jezdí se zpožděním.
Čímž můžu navázat na tu předchozí diskusi o autobusovém provozu, protože v síti Petrov je nyní odhadem asi 90 autobusů na 18 denních a 5 nočních linkách a pár školních spojích, včetně všeho, co k tomu patří.
Doufám, že už brzo se síť dostane do podoby vhodné ke zveřejnění.
Takto momentálně vypadá schéma linek, na tom by se už asi nic měnit nemělo.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.25 března, 2020 v 15.45 #6274Pan Nikdo 0.ModerátorB1: Pěkné. Achéma vypadá hodně dobře. Jen bych asi odlišil trakce tloušťkou čáry.
Zajímalo by mě, jak to kreslíš a v čem?
Ne, že bych potřeboval radu, jak to vytvořit, sám to pro vlastní síť mám, ptám se čistě ze zájmu.
Ta zmínka excelu mi připomněla, že vytvářím program na počítání JŘ (je možné, že jsem to zmiňoval dříve, ale nynější stav je, že tu mám už i spoustu kódu). Bude to dělat všechno, co vždycky dělám já. Nevím, jak moc napasovatelné to bude na ostatní a jejich procedury, ale je něco, něco, co by se dalo doplnit.2 dubna, 2020 v 21.53 #6276b1ÚčastníkČekal jsem trochu víc reakcí, nicméně na síti stále pracuju. Mám hotový návoz a odvoz fanoušků fotbalového zápasu, veletržní provoz, výluku v centru…
Teď víceméně „jen“ dolaďuju jízdní řády a oběhy vozidel, protože spousta vozů koná výkony na více linkách, například jeden autobus z linky 46 koná v pracovní dny odjezd na školním spoji, pak jezdí jako vykrývač přestávek na jinak trolejbusové lince 21 a večer, pokud se koná fotbalový zápas, pendluje jako posila mezi stadionem a hlavním nádražím.
Tady jeden screenshot z ranní špičky před hlavním nádražím.
- Odpověď byla upravena před 4 roky a 6 měsíci uživatelem b1.
Attachments:
You must be logged in to view attached files.4 dubna, 2020 v 22.43 #6280Pan Nikdo 0.ModerátorB1: Čekat na mrtvém fóru víc reakcí… No já nevím.
Všichni vždycky chtějí víc reakcí. I já. Ale když přijde na dávání je druhým, nikdo nereaguje.5 dubna, 2020 v 2.04 #6281ZXS.91ÚčastníkB1:
Vypadá to zajímavě. Líbí se mi použití Düwagů 🙂
5 dubna, 2020 v 10.53 #6282b1ÚčastníkZatím používám standardní vozidla, protože moje vozidla chci trochu reorganizovat.
Chci použít tramvajové soupravy 3 délek:
20m – linky 5 a 6 (a 2 o víkendu) – odpovídá K2
30m – linky 2 v prac. dny a částečně 1 – odpovídá 2×T
35m – linky 3 a částečně 1 – odpovídá K2+T3
(než se někdo zeptá, z důvodu kapacity smyček nelze použít na linky 1 a 3 soupravy delší než 4 prvky, tj. 60 metrů, v případě delších vozů by například linka 3 na konečné blokovala průjezd linek 47 a 51)
Düwagy jsou tam kvůli době, do které chci síť zasadit, jinak by stejně mohly působit i třeba soupravy vario LF2+LF1 nebo mv+vv+vv.
Na lince 3 potřebuju minimálně jeden kurz, kde se dá souprava rozpojit, aby mohl o víkendu vyjet na linku 2. Jinak to nutně nemusí být soupravy, zkouším různé vozy.
U autobusů a trolejbusů je to vypravení jednodušší, i když:
Na lince 22 mám v ranní špičce jeden kloubový trolejbus mezi sóly, který ovšem v případě „poruchy“ může být nahrazen sólem – toto mám vyřešené v BAHNu, takže když otevřete síť, bude náhodně rozhodnuto, jestli na tom kurzu pojede sólo nebo kloub.
Na lince 50 jezdí 1 letištní autobus. Protože chci simulovat skutečnost, kde se autobusy můžou porouchat, tak mám ve stavu 3 autobusy s letištní úpravou, které samozřejmě nechci nechat celé dny stát v garáži, takže se některý z nich může objevit i na lince 45 (tuto jsem vyhradil pro její menší vytíženost, jinak by ale šlo udělat, aby se některý z těch zbylých letištních vozů objevil na jakékoli lince z vozovny Martinov) – toto opět řeším v BAHNu pseudonáhodně.
A v neposlední řadě tu máme linky 48 a 53, které o víkendu slouží kromě ZDO i výletníkům do zoo nebo k jezeru, takže o víkendu jsou na nich nasazeny kloubové vozy namísto sól. (K těmto výletním linkám patří i linka 46, tam ale jezdí klouby i v pracovní dny.)
Ještě je tam mnoho věcí, které budete moct v síti objevit, například různé školní spoje, výluky, pivní tramvaj atd.
6 dubna, 2020 v 11.49 #6283Pan Nikdo 0.ModerátorB1: Přemýšlel jsi o použití spíše jednodílných dlouhých vozů? Alespoň tam, kde nebudeš rozpojovat…
Ta náhodnost je v BAHNu řešena jak?
A stále mě zajímá, jak skládáš JŘ.
-
AutorPříspěvky
- Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.
Poslední komentáře