Tvorba vlastních prvků jízdní dráhy

Úvodní stránka Fóra Nevíte si rady, napište Tvorba vlastních prvků jízdní dráhy

Aktuálně je na stránce zobrazen 1 příspěvek (celkem z 1)
  • Autor
    Příspěvky
  • #4732
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    (Pokud se vám to celé nechce číst, přejděte na tučnou verzi.)
    Myslel jsem si, že na BAHN nebudu nikdy potřebovat nějakou pomoc, nebo tak, na všechno jsem si zatím přišel sám, ale tohle je něco, co už hledám poměrně dlouho a zcela bez úspěchu.
    Potřebuji si nějak do verze 4 β4 dodělat chybějící křížení, výhybky apod. Chybí jich tam poměrně hodně a přijde mi, že autor se nemá k tomu, aby je třeba dodělal, nebo přišel s lepším způsobem stavby tratě, aby se všechny díly vytvářely dynamicky, jak jsem již popisoval.
    Našel jsem tu plno editorů krajinných prvků, editor na vozidla mám a vyrobil jsem toho v něm už požehnaně, ale nikde nevidím nějaký editor jízdní dráhy. A ano, než se někdo zeptá, narazil jsem na ten vestavěný. Problém je v tom, že já potřebuji vytvořit nové prvky, ne nahradit staré. Další problém je pak v tom, že se nezdá, že by mi umožňoval postavit výhybky, křížení apod.
    Do přílohy jsem dal jen začátek toho, co bych potřeboval vytvořit. Poměrně jednoduché, ne? Pokud verzi 4 nepoužíváte, tak byste snad i mohli očekávat, že souměrné výhybky s úhlem „22,5°“ (uvozovky proto, že on to ten úhel ve skutečnosti není) tam budou. Omyl. Nejsou. Stejně tak tam není takové křížení, kdy například jeden úsek tratě je rovný, další zatáčí. Tohle všechno tam prostě chybí, křížení jsou kvůli tomu nesmyslně velké. Omezuje to.
    Takže se ptám. Je tu možnost, jak si <nějak> vytvořit vlastní, nové prvky jízdní dráhy? Mám na mysli případy, kdy je 1 vstup a 2 nebo 3 výstupy (například souměrná 3ramenná, taky by se dost hodilo), nebo naopak (sjezdová – rozjezdová výhybka, ono je to vlastně jedno), a křížení, kde jsou 2 vstupy a 2 výstupy, nebo dokonce 3 vstupy a výstupy. Pro klasické úhly tam tohle všechno je. Rád bych i pro ty nové. A jsem toho názoru, že pokud by tam byly, a pokud by místo rychlostníků apod. nebyl otazník, tak by to opět zvýšilo atraktivitu nové, velké verze, a mohli bychom KONEČNĚ přejít na něco zase o kousek lepšího.
    Kreslení tratí stylem, že nejdřív čarami nakreslím, kde budou, včetně křížení, počtů kolejí, pravosti/levosti provozu (kvůli výhybkám), apod., už snad ani neočekávám. Bylo by to samozřejmě asi tak ∞× rychlejší, snadnější, uživatelsky přívětivější, eliminovalo by to nutnost mít nakreslený každý prvek, protože by se vytvářely skládáním, ale co už… Chápu náročnost, i proto stále říkám, že autor by si měl přibrat pomoc. Jeho projekt je super, ale on to nezvládá. To je v pohodě, jsou lidi, co by jistě rádi pomohli. Mnou počínaje.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.
Aktuálně je na stránce zobrazen 1 příspěvek (celkem z 1)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.