Podkrušnohorská magistrála (fikce)

Úvodní stránka Fóra Vaše sítě .nt3 Podkrušnohorská magistrála (fikce)

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 18)
  • Autor
    Příspěvky
  • #4856
    T_D
    Účastník

    Dlouho jsem o založení tohoto vlákna uvažoval. Takže bych zde rád prezentoval trochu své fantazie 🙂

    V současné době hlavní práce soustředím do oblasti příměstské dopravy v okolí Ústí nad Labem a Mostu (viz plánek eSka ÚNL v příloze; celkem 8 linek). Aktuálně jsou dostavěny tratě pro linky S1, S2 (pouze do Bíliny; provoz končí provizorně v Teplicích v Čechách), S4 a S6. Rozestavěná je trasa S3/S31 (zatím krátký cancour ze stanice Oldřichov u Duchcova). Počítám s brzkým dostavěním a následným zahájením provozu (cca během týdne)

    Další plánek představuje rozsah dopravy v eSku Karlovy Vary (6 linek). Většina tratí v okolí je již dostavěna a víceméně doprava funguje. U linek S jsou taktovací body pouze ve výchozích stanicích (pokud se eSko někde šprajcne, tak ať blokuje jenom vlaky S a ne i dálkovku – to se pak rozdrbe doprava v celé síti).

    Na závěr taky nějaká aktuální ukázka z jízdních řádů s lehkým náhledem do budoucnosti (Ex41) 🙂

     

     

    • Téma bylo upraveno před 6 roky a 1 měsícem uživatelem T_D.
    • Téma bylo upraveno před 6 roky a 1 měsícem uživatelem T_D.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #4939
    T_D
    Účastník

    Síť se mi rozrostla o nějaký ten průmyslový objekt, tak na ochutnávku pár screenů.

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #4945
    Michal90
    Správce

    T_D: továrny pěkné, jen mě napadlo, že koh-i-noor se píše s dvěmi “o” namísto dvou “n”, ale možná je to od tebe záměrná mystifikace.

    #4946
    T_D
    Účastník

    M90: ne, není to záměrná mystifikace. Pouze se mi povedlo blbě napsat název a chyby jsem si pak už nevšiml. Díky za upozornění 🙂

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #4955
    T_D
    Účastník

    V posledních dnech jsem se prostavěl až do Prahy, takže zde pár screenů. Samozřejmě vzdálenosti moc neodpovídají skutečnosti (ale v tomhle případě je to i jedno – skutečný jsou maximálně tak názvy stanic a kolejiště některých stanic).

    Dále probíhá i zkušební provoz pražského eSka na 4 linkách:

    S4 Praha-Masarykovo nádraží – Roztoky u Prahy – Kralupy nad Vltavou – Hněvice

    S7 Praha-Holešovice – Roztoky u Prahy (Praha-Podbaba – Roztoky u Prahy v prokladu s S4)

    S11 Praha hl. n. – Praha-Holešovice – Praha-Ruzyně letiště

    S15 Praha-Masarykovo nádraží – Praha-Ruzyně letiště – Kralupy nad Vltavou

     

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #5182
    T_D
    Účastník

    Lehké (jarní) oživení z běžného provozu (obr. 1 až 3)

    Komentář k obrázku č. 4:

    Úsek Chemnitz Hbf – Mannheim Hbf (- Mannheim ARENA/Maimarkt) vznikl ve 3 fázích. První fází byla vlastní stavba, které končí před stanicí Kaltenburg-Grubnersee. Od této stanice po stanici Muldenkleeberg (Razová – viz odkaz dále) následuje fáze 2, kdy jsem použil jednu svojí starší síť, na které jsem pracoval cca před 3 lety a následně jsem ji uložil k ledu (inspirací byl Multikon od Jana Konráda – http://softikon.wz.cz/multikon.htm). Dále od Muldenkleebergu po Mannheim ARENA/Maimarkt jde už opět o vlastní novostavbu.

    Díky tomu jsem mohl protáhnout vlaky linky rj41 a EN458/459 do stanice Mannheim Hbf (přes Lübenau West) a vznikly nové linky IC7 Chemnitz Hbf – Mannheim Hbf (přes Buchholz Mitte) a RE22 Chemnitz Hbf – Mannheim Hbf (přes Lübenau West – následně bude prodlouženo přes Graben-Neudorf dos Karlsruhe Hbf).

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #5493
    T_D
    Účastník

    Zase jsem trošku nechal svou fantazii, ať pracuje a zde je výsledek 🙂

    1.) Noční klid v Bad Schandau – přes noc zde nocují 2 soupravy linky S1 (Schöna – Bad Schandau – Dresden-Neustadt) a RE20 (Bad Schandau – Schöna – Dolní Žleb – Děčín hl. n.).

    2.) Sezónní CNL 1480 “Sirius” (Praha hl. n. – Dresden Hbf – Mannheim Hbf – Fürth (M) – Haltern am See) a CNL 1481 (Haltern am See – Praha hl. n.) během pobytu ve stanici Großkorbetha

    3.) NEx4 (Velbert-Langenberg, t. č. Sokolov – Nejdek-WITTE) a Rn41 (Otovice seř. n. – Hof Gbf, t. č. Sokolov) ve stanici Karlovy Vary seř. n.

    4.) Dostavený úsek Neckargemünd – Kurort Rathen. Zelené čtverce ukazují budoucí část sítě.

    5.) Pohled na celou síť – tzv. malý okruh: Hradiště – Aue (Sachs) – Karlovy Vary – Hradiště; tzv. velký okruh Ústí nad Labem hl. n. – Dresden Hbf – Mannheim Hbf – Chemnitz Hbf – Karlovy Vary – Ústí nad Labem hl. n.

    • Odpověď byla upravena před 5 roky a 5 měsíci uživatelem T_D.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #5535
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    Trochu se divím, že tohle fórum ještě funguje.
    Koukám tam na ten Sokolov, a říkám si, že bych vážně měl hnout s tím svým. 🙂

    #5596
    T_D
    Účastník

    Pan Nikdo 0.: jó, motivace je někdy mrcha 😉 Taky už jsem těch tvořících krizí měl dostatek.

    No a abych neodbíhal od tématu tohoto vlákna, tak je tu další díl o prodloužení sítě.

    Nově se jezdí na tratích (viz 1. obrázek):

    • Lovosice – Šluknov
    • Chabařovice – Dolní Poustevna – Roudnice nad Labem
    • Roudnice nad Labem – Račiněves
    • Voděrady – Boletice
    • Litoměřice město – ÚNL-Střekov

    A ten druhý obrázek, to je taková moje fantasmagorie. Jak by to asi vypadalo, kdyby ČD koupily od DB jejich vozy pro vlaky CNL  😀

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #5601
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    T_D: Už jsem zase začal něco dělat. 🙂 Testuji a měřím, sleduju, co je špatně, dolaďuju. Pak musím programovat. To bude taky na dýl.
    Jak tu koukám na tu tvou síť (a to není poprvé), tak mě stále napadá nějaká myšlenka spojení s tou mou. Sokolov tam je ale město o něco menší, než Praha.

    #5610
    T_D
    Účastník

    Pan Nikdo 0.: myšlenka hezká, akorát si nejsem jistý, jestli půjde zrealizovat (stavím v 3.88r3 a 4 mě vůbec neoslovila).

    Jinak jsem si dnes dal tu práci a vytvořil jsem na svém webu extra stránku pro síť “Podkrušnohorská magistrála”. Najdete tu všechny aktuální jízdní řády, podle kterých se v síti jezdí. Další tabulky JŘ a schémata budou postupně přibývat 🙂

    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #5679
    T_D
    Účastník

    Po delší době opět nějaké rozšíření sítě – Praha a okolí.

     

    • Odpověď byla upravena před 4 roky a 11 měsíci uživatelem T_D.
    Attachments:
    You must be logged in to view attached files.

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #5682
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    T_D: Pěkný. Koukám, že velká síť. Není to ale nějak otočené?

    #5683
    T_D
    Účastník

    Pan Nikdo: jo, je to otočený 🙂 Je to vzhůru nohama. Smíchov by správně měl být pod hlavním nádraží. Ale tady jde o fikci, takže to není nějaký extra problém 😉

    „Pohotová odpověd je to, na co přijdeme až za 24 hodin.“
    (Mark Twain)

    #5685
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    T_D: Já jsem si říkal. 😀
    Takže je to vlastně tak, že u tebe je to fiktivní město založené na Praze, které se od ní liší (mimo jiné) orientací?

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 18)
  • Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.