Úvodní stránka Fóra Vaše sítě .nt3 Všeobecná diskuse o sítích

Zvolené téma neobsahuje zatím 27žádnou odpověď. Do diskuze (11 účastníků) se naposledy zapojil uživatel Pan Nikdo 0. Pan Nikdo 0. a poslední změna je stará 4 hodiny, 22 minut.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 181. až 195. (z celkem 271)
  • Autor
    Příspěvky
  • #6193

    ZXS.91
    Účastník

    Paráda, díky moc!
    Jak jsem psal, hledám inspiraci 🙂 v další síti bych rád měl i autobusový provoz, tak mě zajímalo, jak to kdo udělal

    #6194

    Michal90
    Správce

    ZXS.91:
    Není zač. Autobusy jsou jenom v té síti 4 a i tam jen tak trochu. Ale na druhou stranu v autobusech nevidím nic složitého.
    Pokud chceš, můžu sem dát i další dlouhodobě (cca 5 let) rozpracovanou síť. Tam už mám autobusy trochu komplikovaněji řešené.

    #6195

    ZXS.91
    Účastník

    Za mě klidně ano, to spíš, jestli chceš ty 🙂

    #6196

    Michal90
    Správce

    Nechci sem dávat nefungující síť, po poslední úpravě před cca rokem, tam zbyly nějaké problémy. Snad to někdy brzo vyřeším a dám sem. Aspoň mám motivaci.

    #6197

    ZXS.91
    Účastník

    Prima, těším se 🙂

    #6198

    Michal90
    Správce

    ZXS.91: Chvilku to potrvá, ale myslím na to (teda pracuju na tom).

    #6208
    b1
    b1
    Účastník

    Aby řeč nestála, tak přidám aktuální plány mé sítě Petrov

    Přílohy:
    Musíte být přihlášen pro zobrazení příloh.
    #6211
    Pan Nikdo 0.
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    B1: Pěkné. Jak jde ofunkčňování provozu?

    #6271
    b1
    b1
    Účastník

    Těžce. Obzvlášť, když má člověk v excelu špatně zapsané jízdní doby, a pak se diví, proč to všechno jezdí se zpožděním.

    Čímž můžu navázat na tu předchozí diskusi o autobusovém provozu, protože v síti Petrov je nyní odhadem asi 90 autobusů na 18 denních a 5 nočních linkách a pár školních spojích, včetně všeho, co k tomu patří.

    Doufám, že už brzo se síť dostane do podoby vhodné ke zveřejnění.

    Takto momentálně vypadá schéma linek, na tom by se už asi nic měnit nemělo.

     

    Přílohy:
    Musíte být přihlášen pro zobrazení příloh.
    #6274
    Pan Nikdo 0.
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    B1: Pěkné. Achéma vypadá hodně dobře. Jen bych asi odlišil trakce tloušťkou čáry.
    Zajímalo by mě, jak to kreslíš a v čem?
    Ne, že bych potřeboval radu, jak to vytvořit, sám to pro vlastní síť mám, ptám se čistě ze zájmu.
    Ta zmínka excelu mi připomněla, že vytvářím program na počítání JŘ (je možné, že jsem to zmiňoval dříve, ale nynější stav je, že tu mám už i spoustu kódu). Bude to dělat všechno, co vždycky dělám já. Nevím, jak moc napasovatelné to bude na ostatní a jejich procedury, ale je něco, něco, co by se dalo doplnit.

    #6276
    b1
    b1
    Účastník

    Čekal jsem trochu víc reakcí, nicméně na síti stále pracuju. Mám hotový návoz a odvoz fanoušků fotbalového zápasu, veletržní provoz, výluku v centru…

    Teď víceméně „jen“ dolaďuju jízdní řády a oběhy vozidel, protože spousta vozů koná výkony na více linkách, například jeden autobus z linky 46 koná v pracovní dny odjezd na školním spoji, pak jezdí jako vykrývač přestávek na jinak trolejbusové lince 21 a večer, pokud se koná fotbalový zápas, pendluje jako posila mezi stadionem a hlavním nádražím.

    Tady jeden screenshot z ranní špičky před hlavním nádražím.

    • This reply was modified 2 měsíce by b1 b1.
    Přílohy:
    Musíte být přihlášen pro zobrazení příloh.
    #6280
    Pan Nikdo 0.
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    B1: Čekat na mrtvém fóru víc reakcí… No já nevím.
    Všichni vždycky chtějí víc reakcí. I já. Ale když přijde na dávání je druhým, nikdo nereaguje.

    #6281

    ZXS.91
    Účastník

    B1:

    Vypadá to zajímavě. Líbí se mi použití Düwagů 🙂

    #6282
    b1
    b1
    Účastník

    Zatím používám standardní vozidla, protože moje vozidla chci trochu reorganizovat.

    Chci použít tramvajové soupravy 3 délek:

    20m – linky 5  a 6 (a 2 o víkendu) – odpovídá K2

    30m – linky 2 v prac. dny a částečně 1 – odpovídá 2×T

    35m – linky 3 a částečně 1 – odpovídá K2+T3

    (než se někdo zeptá, z důvodu kapacity smyček nelze použít na linky 1 a 3 soupravy delší než 4 prvky, tj. 60 metrů, v případě delších vozů by například linka 3 na konečné blokovala průjezd linek 47 a 51)

    Düwagy jsou tam kvůli době, do které chci síť zasadit, jinak by stejně mohly působit i třeba soupravy vario LF2+LF1 nebo mv+vv+vv.

    Na lince 3 potřebuju minimálně jeden kurz, kde se dá souprava rozpojit, aby mohl o víkendu vyjet na linku 2. Jinak to nutně nemusí být soupravy, zkouším různé vozy.

     

    U autobusů a trolejbusů je to vypravení jednodušší, i když:

    Na lince 22 mám v ranní špičce jeden kloubový trolejbus mezi sóly, který ovšem v případě „poruchy“ může být nahrazen sólem – toto mám vyřešené v BAHNu, takže když otevřete síť, bude náhodně rozhodnuto, jestli na tom kurzu pojede sólo nebo kloub.

    Na lince 50 jezdí 1 letištní autobus. Protože chci simulovat skutečnost, kde se autobusy můžou porouchat, tak mám ve stavu 3 autobusy s letištní úpravou, které samozřejmě nechci nechat celé dny stát v garáži, takže se některý z nich může objevit i na lince 45 (tuto jsem vyhradil pro její menší vytíženost, jinak by ale šlo udělat, aby se některý z těch zbylých letištních vozů objevil na jakékoli lince z vozovny Martinov) – toto opět řeším v BAHNu pseudonáhodně.

    A v neposlední řadě tu máme linky 48 a 53, které o víkendu slouží kromě ZDO i výletníkům do zoo nebo k jezeru, takže o víkendu jsou na nich nasazeny kloubové vozy namísto sól. (K těmto výletním linkám patří i linka 46, tam ale jezdí klouby i v pracovní dny.)

    Ještě je tam mnoho věcí, které budete moct v síti objevit, například různé školní spoje, výluky, pivní tramvaj atd.

     

     

    #6283
    Pan Nikdo 0.
    Pan Nikdo 0.
    Moderátor

    B1: Přemýšlel jsi o použití spíše jednodílných dlouhých vozů? Alespoň tam, kde nebudeš rozpojovat…

    Ta náhodnost je v BAHNu řešena jak?

    A stále mě zajímá, jak skládáš JŘ.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 181. až 195. (z celkem 271)

Pokud chcete odpovědět na toto téma, musíte se nejdříve přihlásit.